Nico at Think Progress: “Yesterday, Fox posted a 1,500-word “news article” that purportedly “places responsibility squarely in [U.N. chief Kofi Annan’s] office for obscuring mismanagement” of the Oil-for-Food program. The piece was co-authored by Claudia Rosett, who is identified at the end of the article only as “a journalist-in-residence with the Foundation for the Defense of Democracies.” Sounds harmless enough, right?” Read the rest

Get occasional updates from UN Dispatch

* indicates required

Want Our Social Media List?